ZASADY REJESTRACJI OSÓB BEZROBOTNYCH W CZASIE OBOWIĄZYWANIA STANU EPIDEMII

Print Drukuj

Osoby chcące zarejestrować się jako bezrobotne mogą to zrobić na trzy sposoby. Pierwsza opcja to pełna rejestracja przez Internet, wymagająca profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego. Druga opcja polega na złożeniu kompletu dokumentów w siedzibie Urzędu lub wysłaniu ich pocztą.

Wymagane dokumenty obejmują kartę rejestracyjną oraz oświadczenia dotyczące historii zatrudnienia. Trzecia możliwość to bezpośrednia rejestracja w przypadku, gdy wcześniejsze metody są niedostępne.

Osoby zainteresowane mogą umówić się na wizytę telefonicznie, przy czym muszą zabrać ze sobą kserokopie wymaganych dokumentów. Dla osób mających pytania urzędnicy Urzędu są dostępni pod wskazanymi numerami telefonów.

ZASADY REJESTRACJI OSÓB BEZROBOTNYCH W CZASIE OBOWIĄZYWANIA STANU EPIDEMII  - obowiązujące od dnia 08.06.2020 r.

 
Wszystkie osoby chcące dokonać rejestracji jako bezrobotne mogą obecnie dokonać rejestracji w następujący sposób:

  1. pełna rejestracja przez Internet (wymaga posiadania profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego) – szczegóły,
     
  2. przez złożenie kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji (m.in. karty rejestracyjnej, oświadczeń oraz innych wymaganych dokumentów potwierdzających Twoją historię) w siedzibie Urzędu poprzez złożenie ich w wyznaczonym punkcie (na parterze) lub przesłanie ich drogą pocztową do Urzędu szczegóły,
     
  3. bezpośrednia rejestracja w przypadku braku możliwości rejestracji w powyższy sposób lub wystąpienia konieczności wizyty w urzędzie. Umówienie dnia i godziny obsługi pod numerami telefonów: tel.: 58 680-20-91/92. Należy ze sobą przynieść kserokopie dokumentów niezbędnych do rejestracji.
 
JEŻELI ZAPOZNAŁEŚ SIĘ Z WW. ZASADAMI I NADAL MASZ PYTANIA LUB WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI URZĘDU POD NR 58 680-20-91/92
 
Informacje o publikacji dokumentu