ZASADY REJESTRACJI OSÓB BEZROBOTNYCH W CZASIE OBOWIĄZYWANIA STANU EPIDEMII - obowiązujące od dnia 08.06.2020 r.
Wszystkie osoby chcące dokonać rejestracji jako bezrobotne mogą obecnie dokonać rejestracji w następujący sposób:
- pełna rejestracja przez Internet (wymaga posiadania profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego) – szczegóły,
- przez złożenie kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji (m.in. karty rejestracyjnej, oświadczeń oraz innych wymaganych dokumentów potwierdzających Twoją historię) w siedzibie Urzędu poprzez złożenie ich w wyznaczonym punkcie (na parterze) lub przesłanie ich drogą pocztową do Urzędu – szczegóły,
- bezpośrednia rejestracja w przypadku braku możliwości rejestracji w powyższy sposób lub wystąpienia konieczności wizyty w urzędzie. Umówienie dnia i godziny obsługi pod numerami telefonów: tel.: 58 680-20-91/92. Należy ze sobą przynieść kserokopie dokumentów niezbędnych do rejestracji.
JEŻELI ZAPOZNAŁEŚ SIĘ Z WW. ZASADAMI I NADAL MASZ PYTANIA LUB WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACOWNIKAMI URZĘDU POD NR 58 680-20-91/92