Rejestracja przez Internet

Print Drukuj
REJESTRACJA PRZEZ INTERNET 

W pierwszym przypadku, tzw. pełnej rejestracji przez Internet w powiatowym urzędzie pracy, warunkiem jest posiadanie podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP. Ten rodzaj rejestracji nie wymaga wizyty klienta w urzędzie w celu rejestracji. Do wypełnionego elektronicznego formularza rejestracyjnego konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji (wykaz dokumentów).
 
DNIEM REJESTRACJI JEST DATA ZAREJESTROWANIA SIĘ KLIENTA NA STRONIE INTERNETOWEJ.
 
Dokonaj rejestracji tutaj:
https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup?idJednostki=22060#/rejestracja/wyborUrzedu?start=true
 
JAK ZAŁOŻYĆ PROFIL ZAUFANY
 
Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Profil zaufany umożliwia złożenie podpisu zaufanego, ale nie jest podpisem elektronicznym.
Profil zaufany możesz założyć bez wychodzenia z domu, jeśli masz: Jeśli nie posiadasz konta elektronicznego w banku i nie masz możliwości potwierdzenia tożsamości w wyznaczonej placówce - Możesz skorzystać z Tymczasowego profilu zaufanego - szczegóły.

Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego posiadacza w usługach podmiotów publicznych w internecie. Te dane to imię (imiona), nazwisko, data urodzenia oraz numer PESEL. Profil zaufany jest tak zabezpieczony, aby nikt – poza jego właścicielem – nie mógł go użyć. Dzięki temu każda osoba, która ma profil zaufany i użyje go w usłudze internetowej podmiotu publicznego, jest wiarygodna.
Za pomocą profilu zaufanego skutecznie potwierdzisz swoją tożsamość
w Internecie (to pozwala automatycznie udostępniać dane, które są przeznaczone tylko dla ciebie) oraz podpiszesz wniosek, jeśli jest to niezbędne do załatwienia sprawy.

https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Informacje o publikacji dokumentu